تاریخ انتشار: شنبه 1402/08/06 - 11:49
کد خبر: 486034

قیمت طراحی سایت با وردپرس برای هر نوع کسب و کار(معایب سایت ارزان)

قیمت طراحی سایت با وردپرس برای هر نوع کسب و کار(معایب سایت ارزان)

از آنجایی که دغدغه بسیاری از افراد و مجموعه هایی که نوپا هستند یا میخواهند برای اولین بار یک بیزینس سودآور را آغاز کنند قیمت طراحی سایت با وردپرس و به دنبال آن پشتیبانی سایت و سئو است در این مقاله می‌خواهیم منحصرا در مورد هزینه طراحی توضیحاتی ارائه دهیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به عنوان یک قاعده کلی قیمت طراحی سایت با وردپرس طبق بیزنس و کسب وکاری که دارید برآورد می‌شود. بنابراین برای همه وب سایت های وردپرسی میتوان تفاوتهایی را قائل شد. امروزه بازار کسب و کارهای آنلاین و بیزینس های اینترنتی بسیار پر طرفدار است. همه ما باید از این امکان ارزشمند در قالب یک وب سایت استفاده کنیم و سعی کنیم طیف گسترده ای از مشتریان را از این طریق به سمت خود سوق دهیم.

از آنجایی که دغدغه بسیاری از افراد و مجموعه هایی که نوپا هستند یا میخواهند برای اولین بار یک بیزینس سودآور را آغاز کنند قیمت طراحی سایت با وردپرس و به دنبال آن پشتیبانی سایت و سئو است در این مقاله می‌خواهیم منحصرا در مورد هزینه طراحی توضیحاتی ارائه دهیم.

قیمت طراحی سایت با وردپرس برای پروژه های فروشگاهی

بخش مهمی از کسب و کارها در حوزه فروش و خدمات عرضه کالا به مشتریان فعالیت میکنند. برای چنین پروژه های طراحی سایت، روند کار کاملا متفاوت است. زیرا المان هایی که در یک وبسایت فروشگاهی وجود دارد با یک وبسایت شرکتی یا ساده تفاوت دارد. امکانات بسیار زیادی باید در داخل یک سایت فروشگاهی قرار بگیرد که مهمترین آن یک درگاه پرداخته ایمن، پیکربندی کلی سایت، بارگذاری و شرح محصولات و غیره است.

همه این‌ها امکاناتی هستند که در داخل سایت استفاده می‌شوند. البته در مواردی لازم است یکسری پلاگین‌ها و افزونه های خاص و منحصر بفرد در سایت وردپرسی نصب شود که باعث کاربری بهتر آن و ارائه خدمات ایده آل می‌شود. پس اگر به دنبال سایت فروشگاهی هستید این انتظار را داشته باشید که قیمت طراحی سایت با وردپرس متفاوت از سایر پروژه‌ها به شما اعلام شود.

قیمت طراحی سایت با وردپرس برای هر نوع کسب و کار(معایب سایت ارزان)

قیمت طراحی سایت با وردپرس برای سایت شرکتی و غیر فروشگاهی

یکسری دیگر از وبسایت‌ها در گروه سایت های خدماتی قرار میگیرند. در واقع شما یک بیزینس آنلاین دارید اما به عنوان یک مجموعه خدمات رسان به مشتریان فعالیت می‌کنید. از طرفی ممکن است شما یک تولیدکننده باشید و کالاهای خود را به شکل آنلاین عرضه نکنید. بلکه مشتریان با تماس با بخش پشتیبانی عملیات خرید را حضورا تکمیل میکنند.

برای چنین پروژهایی نیز یک سقف و حدود قیمت معینی مشخص شده است. اما قیمت طراحی سایت با وردپرس برای سایت های غیر فروشگاهی پایین تر از سایت های فروش آنلاین است. بنابراین تا اینجای کار کاملا متوجه شدیم که طراحان سایت بر اساس چه المانهایی تعرفه را به مشتریان اعلام می‌کنند.

آیا شرایط اقتصادی هم روی قیمت طراحی سایت با وردپرس موثر است؟

همانطور که میدانید شرایط اقتصادی در داخل کشور چندان تعریفی ندارد. بنابراین در چنین شرایطی برخی از مجموعه های غیر رسمی ممکن است تعرفه و قیمت نامتعارف و بسیار بالا را به مشتریان اعلام کنند و از این طریق به سودهای بالا نیز برسند. اگرچه شرکت های خدمات طراحی سایت شرایط اقتصادی را در نظر می‌گیرند اما برای حفظ بقا و پایداری طراحی سایت و همچنین کسب رضایت مشتریان و ادامه کار و همکاری ممکن است نازلترین قیمت نیز اعلام شود.

در همه موارد یک وبسایت وردپرسی قیمت بسیار پایینی ندارد. به عنوان مثال در سال 1402 بر اساس امکاناتی که در یک وب سایت وجود دارد ممکن است کف قیمت از 7 میلیون شروع شود و برای یک وبسایت پیشرفته و فوق العاده حرفه ای نیز تا 30 میلیون نیز برسد. بنابراین یک سایت وردپرسی به جهت انعطاف پذیری بالا می‌تواند یک چارچوب آنلاین پویا و داینامیک و بسیار پیشرفته را نیز در اختیار کارفرمایان قرار دهد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس برای هر نوع کسب و کار(معایب سایت ارزان)

سایت وردپرسی خیلی ارزان چه معایبی دارد؟

اگرچه قیمت طراحی سایت با وردپرس در یک محدوده به نسبت پایینی قرار داد اما این بدان معنا نیست که شما بخواهید با صرف کمترین هزینه و یک مبلغ ناچیز یک وب سایت وردپرسی بی کیفیت را برای بیزینس آنلاین خود سفارش دهید. معایب زیادی را میتوان برای اینگونه وبسایتها ذکر کرد. بسیاری از فریلنسرها ممکن است اقدامات غیرحرفه ای زیادی را انجام دادند که میتوان به ثبت نام دامنه، قالب، هاست بنام خود طراح اشاره کرد.

در چنین وضعیتی اگر در بازه های زمانی بلندمدت بتوانید از وب سایت خود درآمد کسب کنید امنیتی برای آن وجود ندارد. زیرا هیچ یک از اجزای سایت برای کارفرما نیست و امکان تغییر آن وجود دارد. مراجع غیررسمی وعده های زیادی را به شما میدهند اما پس از آنکه یک سایت سوری و دارای ساختار غیر استاندارد تحویل مشتری میدهند دیگر پشتیبانی آن را برعهده نمی گیرند و شما باید هزینه های زیادی برای رفع مشکلات آن صرف کنید.

شرکت یاس وب ارائه دهنده خدمات طراحی، پشتیبانی و سئو سایت

اگر می‌خواهید پروژه طراحی سایت از 0 تا 100 یعنی از مرحله طراحی تا کسب درآمد و برند سازی در یک مجموعه معتبر و رسمی و از همه مهمتر دارای مجوز انجام شود شرکت یاس وب بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

این مجموعه علاوه بر طراحی در حوزه پشتیبانی سایت و سئو سایت نیز فعالیت دارد. بنابراین شما پس از اتمام طراحی لازم نیست که به دنبال مجموعه های دیگر باشید و همین موضوع باعث صرفه جویی در انرژی، زمان و هزینه های شما خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت https://www.yasweb.net یا شماره تلفن 09196289328 تماس حاصل فرمائید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top